vkládání Aut
Takže vkládá se přes program ggmm ten je ke stáhnutí ZDE
1. Kam umístit GGMM ?
Program umístěte v místě, kde je nainstalovaná hra. Na obrázku můžete vidět defaultní cestu.
C(D):/Program Files/Rockstar Games....
2. Budeme instalovat například auto: Škoda SuperB SK Policie
Ukázkové auto, stáhněte odtud. Po rozbalení najdete tyto klíčové soubory:
Těmi klíčovými soubory v tomto případě jsou:
copcarsf.dff
copcarsf.txd
readme.txt
3. Pohled na readme.txt
Podíváme se podrobně na Readme.txt soubor, který obsahuje vlastnosti
auta a tudíž jde o nezbytný soubor. Niekedy obsahuje aj údaje o modely ako počet polygónov a pod.
Uvnitř souboru najdete informace o autě, jako je jeho barva, brzdy a jiné.
4. GGMM v akci
Spusťte si GGMM a pak stiskněte v horním rohu INSTALLER, dále zvolte MANUAL CAR INSTALLER.
5. Doplnění vlastnosti auta
Následně se vám objeví okýnko, do které budete vkládat vlastnosti aut a model a textúru.
Pokud si vzpomináte, tak vlastnosti aut, jsou uložené v readme.txt
souboru od autora. Viz. 3. Pohled na readme.txt
IDE LINE odpovídá v readme.txt souboru vehicles.ide. Obsahuje: pravidelnosť spawnutia v hre, údaj kde nájde Handling,carcols,carmods, ....
HANDLING LINE odpovídá handling.cfg. Obsahuje vlastnosti auta, kde sa má autotuningovať, velkosť kolies ...
COLOURS LINE odpovídá carcols.dat. Obsahuje: farby auta, farby interiéru.
CARMODS LINE odpovídá carmod.dat. Obsahuje: tuningovanosť auta (možné diely na tuning).
Nakonec vložte DFF model a texturovací soubor.
6. Jedeme
Pak můžeme v náhledu vidět novou škodovku a během hry na ni také narazíme. Vzhledem k tomu, že nahrazuje policejní auto v San Fierru, tak tento model se tam bude nacházet.
7. Zuřivá bitka v San Fierru
Takto vypadá ta škodovka v akci a po akci :-).